Fucking EY!!!

tjabbalabba!

idag har varit en oerhört trevlig dag.. började dagen med att leka med balta, slaska i oss burgers och sånt. sen tog vi 2 varv runt Birsta City.. kände inget sug på att köpa nånting dock.

nåt jag kände sug efter lite senare var att trasha lite.. det var asmkt kids uppe vid curben idag.. en kille som var 1 meter lång och ascool :) :)

jag stannade kvar å tjuvtränade lite när alla vänner hade stuckit.. fett värt!

oj oj! nu kom mamma in med laxmackor till jålle.. fett uppskattat!


ska suga i mig dom här.. msn'a lite och sen äre läggdags.. ska ner på arbetsförmedlingen imorgon och prata med några medlare.

hörs!

/Jålle
 
Av: Wimp 2008-09-25 @ 23:10:52

Måste få ned min bräda hit asså.. Här i oslo skejtar fan alla tror jag.. För varje långboard du ser i Sverige ser du 3st med RIKTIG skateboard här. Det är ballt iaf. Ska tydligen finnas nybyggd skatehall också. Måste hitta den så man kan dra dit och kika lite.



Va blir det för bräda då kiddo? Du skulle ju köpa ny? widow.se har fin skit, som inte kostar skjortan. Dock verkar deras logobrädor inte kunna visas nu pga fel på sidan.. men men

http://widow.se/shop/default.asp?content=produkter&ParentID=43&HuvudGruppID=5&flashtext=BR%C4DOR


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0