Good life

HEJ SVÄÄÄÄÄÄÄÄRGÄÄÄÄÄÄ

Igår vare lajvat på firmafesten nå jeavust iaf ! hoppas jag inte gjorde bort mig.. jag minns fan inte mkt av kvällen..
Eller vi drack gratis öl och käka massa mat men efter 21 så äre inte mycket minne kvar
Jag vet iaf att vid 23.30 nångång åkte vi med robert hem från timrå med ambitionen att gå på krogen men de blev ju inget av de..
så jag åkte på subway med skinkan,jålle,julia o kajjan. Köpte en macka som jag har tagit 2 tuggor av  men jag åt upp de nyttiga(kakan och drickan) istället :D

idag har jag slonat på vid datorn och inte mycket mer... jo jag spelade ju poker en sväng också men de va så tråkigt så jag spöa joel i patiensduellen istället!
Ska ta en dusch snart troja så de blir nå !
annars så får jag en rundtur av jespers studentrum med hjälp av hans webcam.

Silver i 90210 är fan asssssssssssssssssssssa snygg ju




/jojje
 
Av: J U L i A 2008-09-20 @ 22:35:46 http://juliasbullar.blogg.se/

söt hon är :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0