Nattkamrat woop woop!!!

igår vare ölning för jålle och vin-ning för jojje och det var ju na jävuLskt kul.. det absolut roligaste måste ha varit att det var ungefär sisådär 3personer på Stadshuset. i dom 3 inkluderades björn ekman.. han var skäggig :)

ajja jag fick med mig en person hem igår som övernattade :) det var ingen mindre än den eminente JOJJE.. dock i en annan säng. lite pinigt men det var det närmsta han ville gå med på.


nu är det korv och potatismos-dagz.. hörs!!
p.s. jag är fan asbra på att sms'a. d.s.




/Jålle
 
Av: Mariell 2008-09-14 @ 17:37:47 http://maarieell.blogg.se/

stadshuset var inte min grej:P

Av: BjörnE 2008-09-15 @ 00:34:24

Skägg har alltid varit min grej sen jag såg en liten film om manlig vänskap. Synd bara att det är så ofrodigt ...


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0