tjabba

läget?
själv är jag nästan frisk!! wohoo.. jävligt uttråkad bara.
igår kände jag mig oerhört kreativ vad det gäller bloggande men jag vill inte dra till mig all uppmärksamhet från kontaktannonsen haha.. tack alla som skrivit förresten :D vi ska gå igenom vem som ska få äran att gå på den där dejten nån dag framöver..

jag har sett några riktigt bra/roliga saker i helgen...  bland annat dessa grejer:

bilderna på Linneas blogg HAHA!!
filmen Stranger than Fiction HOHOHAHA!! asbra
äventyraren Bear Grylls gör ett bo av en kamel.
collegestudenten Patrick Cassels norpar picka i ett vad :D

jag upptäckte också att en av de topp 2 roligaste bloggarna på 1000apor.se har startats upp igen
http://1000apor.se/blogs/stureplansvackraste


jag spyr av spyor

/Jålle
 
Av: Stoffholm 2008-09-07 @ 11:59:35

haha bear grylls. vilket jävulskt as :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0