Träning

chabbalabba alltså !

Jeflar i mig vad de har svettats av X antal kalorier nere på bozgymmet ikväll =)... jag o jålle + bröderna schedin-åberg visade vart skåpet stod.

Nu sitter jag och mumsar i mig kvällsfika och försöker hitta en låt som är as bra men ingen vet ju vem artisten är eller vad låten heter... :/ kommer knappt på hur den går men refrängen slutar med 9...1 :D
VAR FAN ÄR BALTA NÄR MAN BEHÖVER HAN !!!
han har ju garanterat låten..

imorrn äre kortdag(06.30-12.30) på jobbet de blir trevligt, men fredagar är ju typ alltid jobbigast för de stressas på nå jeeeeeeeeeeeevust och vi är en man kort på min "avdelning" imorgon så lär ju slitas på rätt bra ändå.
Ska hämta mammas present efter jobbet också, jag skulle ju kunna skriva vad de är för något men nu är de ju så att hon har en vana att komma in o läsa här.. så det får ni veta på lördag då det vankas 50-årsfest hemma hos jojje

untill next time - be at peace
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0