Veckans

  • Veckans frukt - passionsfrukt
  • Veckans frisyr - jålles nydesignade
  • Veckans låt - modjo - lady.mp3
  • Veckans design - våran
  • Veckans stavfel - faschian som praoeleven på stadshuset skrev på min arm när jag bad henne skriva fashion och ja hon frågade hur de stavades
  • Veckans idol - Thunder, KIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAch 
  • Veckans fest - mammas
  • Veckans glömda - kontaktannonsfredag
  • Veckans plats -  jålles sovrum
  • Veckans spel - patiensduellen
  • Veckans stalkerfanboy - Björn Ekman

/jojje
 
Av: amanda 2008-09-14 @ 21:45:02 http://amandaberggren.blogg.se/

haha, absolut ;) skickar med dom med stoffe!

Av: Björn 2008-09-15 @ 00:38:35

Jag skulle snarare titulera mig "boystalkerfan". Men tack för utmärkelsen.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0