detta fält måste fyllas i

tjobréz

jag tycker det är dags för en liten uppdatering här.. igår var en mycket spännande dag.

det första jag gjorde var att jag optimistiskt kollade om jag fått mitt bidrag - självklart hade jag inte det.
istället så hade jag fått betala en övertrasseringsavgift.. och låg typ 18kr på minus - pinigt

öla var det sista jag tänkte på att göra igår.. jag hade laddat ner the Notebook som jag tänkte se i min ensamhet.
men nån gång där på kvällen så frågade jonas om han kunde få skjuts till Timrå, vi kom överrens att en kasse öl var lämplig betalning.. jag tänkte det kan ju vara bra att ha.

och det vare verkligen! höhööö, åkte ner till en lägenhet i stan med linus å julia. det var ballt men det blev lite segt på slutet.
vi gick tillochmed in på irish. det är fruktansvärt tråkigt när man inte har pengar å slösa så vi drog hem rätt så tidigt.


ikväll däremot! då lutar det starkt åt Notebook-hållet.
det är en fest i nån lokal i stan men jag känner inte fört. idde ska nog dit.



/Jålle - kluven i bestämning av kvällsaktivitet
 
Av: BAALTA 2009-04-05 @ 12:41:54

Det var mig en dyr skjuts till staden timrå :D Fett värt det för din del!!

Av: FIRDAÖAÄAÄA 2009-04-06 @ 09:40:12 http://fridaosv.blogg.se/

då grinar man ju bara. BLÖÖDIGT


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0