Fighting

Tjabba för helvete!

Idag har jag varit aktiv na jävus.. först hämtade jag hem mor från sjukhuset sen bytte jag alla 4 däcken på min bil..
visst. det låter kanske lätt.. det är det inte när halva bilen är sönderrostad, det är en hälsorisk tillochmed.
Men eftersom jag är så bra på allt så löste det sig och jag orkar inte förklara nå mer.

Idag vid 5 så var det träningsdags! Mits-träning på sporthallen med Stoffe.
(En mits är en kudde som 1 snubbe håller i och den andra sparkar eller slår)
Det var riktigt jobbigt, 1 timme utan vila, slag, sparkar, armhävningar, upphopp, situps, löpning, benböj, dipz och löpning
MEN ROLIGT. och billigt.

jag ska nog börja göra det här varje fredag.

har fått ett skavsår på ena knogen och under tån också btw.

vet inte om det syns så jävla bra.. det är inte så farligt. tänkte bara bevisa att jag talar sanning





/Jålle
 
Av: balta 2009-04-25 @ 04:07:56

Din hårda jävel! Kul att se att du tränar lite vettigt du med.

Av: FRIDAAÖAAÄAÖAA 2009-04-28 @ 12:29:34 http://fridaosv.blogg.se/

ahahha. HAHA


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0