krockid

inatt drömde jag att mina föräldrar fångat en råtta som var lika stor som en hund.. en liten hund iofs, men endå.
dom matade den med gift och trodde att den skulle dö men jag såg fan att den rörde på sig när dom tittade bort.

den levde och när den började kravla sig upp såg jag att det inte var en råtta.. det VAR EN HUND!

ni ser ju vilka sjuka as till föräldrar jag har.



Förresten så har jag börjat läsa världens minst sammanhängande/mest osammanhängande bok.
White Line Fever - Lemmy's(sångaren i Motörhead) självbiografi

Antingen är människan som översatt den till svenska handikappad eller så är det Lemmy som verkligen skrivit boken själv.



/Jålle
 
Av: Anonym 2009-04-18 @ 18:05:27

du drömmer ofta om stackars små hundar...du borde kolla upp det i ett drömbokslexikon...kanske det betyder nåt


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0