Kvantitet

tja

Kvaliten i mina blogginlägg har sinat senaste tiden, skriver aldrig någonting av värde. Jag är rolig på sidan om istället hoppas jag.
Mycket känslor inom mig på sistone, har ingen värdig att prata om det med heller. Vill inte skriva av mig här heller dagbokstyle för det är inte direkt något som väcker intresse för den eventuella läsaren. Håller det för mig själv tills värdig lyssnare dyker upp, men de kommer ju aldrig hända så fuck it...

Igår lekte vi i skogen och grilla korv, lite för tidigt med tanke på temperaturen och snömängden i skogen men vafan de va ju gott, skoj och framförallt mysigt!
Att man lukta gammal piprökare när man kom hem får man se som en bonus


/IDDE - confused, sällskapsspel ikväll!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0