Löpt

Egentligen hade jag tänkt att löpa igår men vaju så jävla trött så jag gjorde det idag istället =)

Var på rekordhumör men jag tweekade om min vanliga runda lite så den blev ca 1km längre istället för att bräcka tiden på vanliga.(var ändå bara 45 sek från rekordtid på standardsträckan).

Det roligaste på min löpsväng var ju iaf när jag kom upp vid klackvägen och ett gäng kidz(bara pojkz) hoppade studsmatta och sjung på sarah dawn finer - moving on samtidigt som de hoppade, men plötsligt avbröt en av boysen de andra och skrek "NEEJ!! vi kör my hear will go on istället!!" och jävlar i mig vad de tog i för kung o fosterland när de började med refrängen Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on på knackig engelska. Jag log förnöjt och kände mig än mer taggad av att springa vidare.


/IDDE - svettig
 
Av: karrobajs 2009-04-28 @ 21:39:38 http://[email protected]

HEJ KNOPPAR!!!!! forstar om ni saknat mina kommentarer(A) men hurrni, tror ni att det gar o smugla kaninbabisar hem eller? eller kan man fa varsta straffet for det?



BTW mitt bajs har varit helt sjukt den har resan:S

Av: IDDE 2009-04-28 @ 22:52:38 http://cowabungaalltso.blogg.se/

klart vi saknar kommentarerna och dej för den delen! :D ähh testa så fåru se!

Av: Anonym 2009-04-28 @ 23:04:10

var det möjligtvis ett musikalartistkollo som du sprang förbi?


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0