Situation

tja! händere något intressant för dig igår eller? det gjorde det iaf för mig!

Var med jålle nere på CG och köpte snacks till söndagsparty. När jag skulle betala med mitt kort sa kassörskan att det var fel kod, jag sänkte mina ögon ner på kortet och såg att det inte stog Johan Hammarberg på det utan det var ett tjejnamn på kortet!!... WHAAAAAAAATTT!?!? tänkte jag och i paniken ringde jag min far som i sin tur fick ringa o spärra mitt kort. Åker hem fort som fan med rädslan av att diverse tusenlappar på mitt kort hade besudlats, inga pengar borta som tur var.

Hitta.se:ar efter telefonnummer och till min lycka så finns de bara en i sundsvall som heter så och dessutom bor i bosvedjan. Eftersom jag är feg så smsar jag istället för att ringa, men jag fick svar! Och det visade sig vara rätt person och hon hade dessutom mitt kort! snacka om att praoelev-bartendern på stadshuset är värdelös.. hur svårt kan det vara att hålla reda på 2 kort?. aja styrde upp en exchange... fast nu är ju mitt kort spärrat så jag måste vänta tills det nya kommer innan jag kan börja leva igen.


/IDDE - mikaela! no F-ing way att någon av oss gör den där listtjoffsen ;)
 
Av: linnea 2009-04-28 @ 00:34:13 http://linneayo.blogspot.com

haha coolt

Av: baalta 2009-04-28 @ 13:18:39

fan va sick!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0