sömn hallåååååååååååå

vafan hände inatt?!

jag chansar på att jag somnade nån gång vid 3-tiden. inge konstigt.. lite segt ba

MEN SEN DÅ1??????? vaknade vid 5 och var klarvaken! Traktor-Magnus var ute å körde som vanligt men det brukar jag kunna ignorera typ.
jag fick ligga å pressa ansiktet i kudden till typ 10 innan jag kunde somna en skvätt och då blir jag självklart väckt av nån som tror dom äger mig en timme senare och sen en timme senare efter det!!

och studera.nu är så jääääävla segaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



/Jålle - är för trött för att peppa united än
 
Av: FRIDAÄÄEÄAÄÖÖ 2009-04-07 @ 19:58:28 http://fridaosv.blogg.se/

haah du suger ju . jag äger ju.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0