tjabbazi

Jag och IDDE var på bio igår hörrni! vi såg The Boat That Rocked
Den var bra! Rolig.

Men nåt som var ännu roligare var att minst 2 av våra grannar under nyårsveckan satt några rader framför oss.
Dom var 3st men jag kände inte igen 1 av dom.
Det kändes lite konstigt, det kändes som att man behövde skämmas över något men jag kan fan inte komma på om jag/vi gjorde nåt som man borde skämmas över.


hmm...

Just det! haha... ååååååååååh.........................................
När vi kom dit så satt det en tjej jag kände igen typ där man köper snäx å sånt.
det var en tjej som jag besudlat läpparna på en fylle-fylld onsdag förra året..
liiiiiiite obekväm stämning för hon satt där med sin pojkvän(tror jag)

och det är säkert samma pojkvän som hon hade då jag hånglade med henne.





/Jålle - har för mig att han också hette joel.
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0