Tres

Afton

De har varit 3 stora grejer som hänt senaste dygnet som är värdiga att nämnas här, en rolig och två tråkiga.

Ni får de i listform:

  • Igår/inatt(;läs 01.57) när jag kom hem från spelkvällsafton så märkte jag att morsan hade rivit ur sängen och jag var tvungen att bädda om! okej tänkte jag och gick o hämta mitt "set" med sängkläder. Till mitt förtret så saknas ju självklart påslakanet!! så jag fick ta ett annat, snacka om felande de ser ut nu... Allt förutom påslakanet matchar :////
  • Steffo(systers sambo) fick vrålont i magen och fick åka upp på sjukhuset och lägga sig under kniven. Blindtarmen fick säga adjö :((
  • Jag gick segrande ur kvällens spelkväll, har lagt upp regler nu och gjort en resultatlista. För tillfället leder jag både flest vinster och högst poäng/pengamängd men vi har ju å andra sidan bara spelat en gång...=)

/IDDE - cocillana + sömn, who's with me up high?
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0