Frisyr o sånt

Jag åkte o klippte av mig massa hår idag, eller de va inte jag som klippte.. det gjorde ju Petra. Blev ungefär samma frisyr som senast(kolla bilden på phyton-inlägget, för så äre)

Ikväll ska jag o jålle ta upp bowlingkarriärerna igen, läju bli seger för mig med massor trots att jag har sjuk träningsvärk i ryggen sen igår. Ni må ju tro att de var lagomt irriterade att jobba med ryggvärk idag men sånt får man väl leva med.

Imorrn äre firmafest/kickoff ! jag är lagomt taggad på att slaska i mig en Amerikansk buffé, dricka massa gratis alkohol, köra av 5-kamp och kanske bada lite badtunna. Nånstans där så ska jag försöka komma upp i "firmafestidde"-tillstånd.. ska tydligen vara en av de roligare versioner av mig? fråga bara jålle o fjudas!

Ska väl försöka hitta in till stan mot natten också =)


Puss!
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0