HELVETES JÄVLA SKIT!

HAHA efter mitt förra inlägg kom jag på världens bästa idé..

att dra på sig Studentkostymen!! det är den enda kostymen jag har och jag tänkte att ikväll är en sån kväll då det är OK att använda den.

När jag tog på mig byxorna och skulle knäppa dom kände jag att något var fel.
Jag är för tjock!!!!!!!!!! haahah! det går inte att knäppa dom utan att min lever stryps.

jag får helt enkelt dra upp gylfen så långt det går och sen köra med bälte sista skvätten, finns inga andra alternativ

kolla här:


det här är ju inte så konstigt egentligen.. det var ju endå snart 2 år sen jag tog studenten.

/Jålle - tjocksmock
 
Av: IDDE 2009-02-24 @ 16:22:26 http://cowabungaalltso.blogg.se/

hahaha

Av: karran 2009-02-24 @ 22:30:24 http://karrobajs.blogg.se/

men hur fans jävla spinkig var du inte i gymnasiet då?! tydligt att du är släkt med pappabenke!

Av: stoffholm 2009-02-25 @ 01:55:31

haha wtf, du borde få en jävla röv i dom nu isf

Av: jesper 2009-02-25 @ 07:08:24

åååh din SOPA



man ser ju enda härifrån att du tar på dom på fel sätt.



ett par kostymbyxor ska knäppas ovanför höftbenen..fast dom lär nog vara sjukt tighta endå

Av: jålle 2009-02-25 @ 09:26:47 http://cowabungaalltso.blogg.se/

TROR DU INTE JAG PROVADE DET DU NYSS SKREV!?



och förresten så skarom inte alls det.. det får man ju välja själv beroende på om man är en gubbjävel eller inte


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0