intressant!

tjabbalabba!!!!

Idag har jag gjort saker + fått saker + köpt en sak!
  • Vaknat, blev väckt av att mor försökte klä på mig grejerna hon köpt åt mig
  • Fått skor(kommer bild) och en t-shirt som jag tyckte var lite töntig(kommer ingen bild)
  • Skjutsad mammsen på jobbet
  • Åkt mot Nolbyhållet, till en bildemontering däromkring
  • Väntat 40min för jag kom dit precis vid lunchtid
  • Köpt en lykta för 400kr som antagligen inte kommer passa för den ser inte likadan ut som lyktan den ska bytas mot.(kommer bild).

Skorna är ju fett awesome om jag får säga det själv.. har likadana fast helsvarta- dock sönderskejtade
och med hjälp av den här lyktan ska jag rädda Micran..



nurå!??



/Jålle
 
Av: IDDE 2009-02-18 @ 16:54:59

schyssta doser

Av: jålle 2009-02-18 @ 17:30:05 http://cowabungaalltso.blogg.se/

you know it! vans ftw

Av: mamma 2009-02-19 @ 11:18:55

t-shirten är visst okey


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0