Storebror

tja har ni en storebror eller? de har iaf jag, jålle har en också men jeppofejs är ju inte mkt av värde... :D

här är min iaf:


Ni som har dagbladet kunde se att dom skrev om min bror och att han var 21 år gammal, som inte alls stämmer!! han är ju föfan 30 minus(26 snart).. annars kan ni se bilden som förövrigt är sjukt suddig.



aja.. de är inte de som är de viktigaste. Brollan håller ju på med fjantsporten Skidorientering och blev idag uttagen till landslagstruppen som ska på VM i Japan nästa vecka =)
Får hoppas att han äger och kommer hem med någon medalj !

GRATZ O LYCKA TILL (ni kan ju kolla hans blogg om ni vill de)

/IDDE
 
Av: Marianne 2009-02-16 @ 22:27:40

Haha.... :P virkelig heit han broren din! :P

Av: Jesper 2009-02-16 @ 23:40:53

Jag önskar att joel skriver något liknanfr om mig

Av: jålle 2009-02-17 @ 15:36:24 http://cowabungaalltso.blogg.se/

då fåru väl fan ta å prestera nåt ballt


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0