500

waddup,

Jag slumra till när jag låg o titta på HIMYM.. fan va sliten jag känner mig nu när jag vakna. Det ändrar nog på sig efter lite käk och en dusch skulle jag tro.
Måste ju rycka upp mig iaf, för de 13 stycksakerna jag köpte på bolaget idag vill ju tömma sig i mig. Vi(jag o jålle) ska till Caroline ikväll på något slags delayed birthday-party, det blir nog as awesome as ever. Vi har ju t.o.m med oss en present !

Jålle har klippt sig dagen till ära! tydligen har de blivit as snyggt och dyrt (men de vet inte jag för jag har inte sett honom än).


De här är inlägg 500 på bloggen, rätt awesome


/IDDE
 
Av: jålle 2009-01-30 @ 16:52:01 http://cowabungaalltso.blogg.se/

a det är rätt awesome alzå


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0