aktivitets-onsdag!

yo!!!!!!!!!!!

Ikväll var jag(jålle), Idde, Orre och Tommi å rockade av Skönviksbacken!
Det var roligt men sjukt enformigt, jag ville åka hem efter en timme men det var idde som körde så vi blev kvar..
Idde vill att jag ska skryta över alla coola tricks vi gjorde.. jag vet inte, det absolut coolaste jag gjorde var nog att undvika Tommi i landningen efter ett hopp, annars hängde ju 3an ganska blygsamt hos både mig och idde.

Imorrn har jag ett bank-ärende, ska casha ut 1050kr som jag fått av någon anledning. Jag förstår inte riktigt vart pengarna ifrån men jag antar att det är nån sorts utdelning från fonder å shit. Kommande helgens alkoholkonsumption är räddad..

höhö! nu ringde Caroline från huvudstaden.. tror det är hon iaf, jag har inte numret inlagt.. jag hör inte vad som sägs heller.
JAG HÖR SÅNG! allsång faktiskt. Man kan säga att jag fått en liten gratis-biljett till Oasis-konserten där nere.



/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0