ge och ta

en intressant grej hände mig nu när jag kom hem från jobbet.. de låg ett stort kuvert till mig på köksbordet och i de fanns de ett par 1000apor/salming-kallingar. jag köpte ett par sånna för någon vecka sen.. men nu har jag fått ett nytt par helt gratis =)
miss av dom = nöje för mig

Annars så är jag helt slut numera  när jag kommer hem från jobbet, sjukt ovan att stå upp i 9 timmar har jag blivit.
Fötterna ömmar också. Blir nog en sväng övertid imorrn så jag inte går allt för minus från förra veckans sjukstuga.

Ikväll blire united i min soffa antar jag, måste bara föra bort delar av min andra säng som just nu ockuperar soffan. Eller så får jålle göra de när han kommer hit, för jag sitter ju i min fotölj as always


United - Wigan 4-1
/IDDE
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0