Leksak

waddup,

Letade efter en tv igår igen, får fan inte ta kredit nånstans... kan jag få fast jobb eller såre löser sig! har iaf hittat en sjukt intressant tv och ett ljudsystem som jag får casha helt enkelt.

Var även på bio igår med jålle unt lione. The Curious Case of Benjamin Button såg vi. Den var bra men jag var ju fan för trött för att se en sådan typ av film! kunde inte sitta still sista timmen. Längst film ever var de också.
Intressant hur jag får den att låta dålig men tycka att den snudd på awesome.

På tal om AWESOME! så var jag o jålle på hangy nyss och köpte utrustning till mig =)



Fin va?
/IDDE
 
Av: sandra 2009-01-27 @ 17:14:20

snyggisch :) Nu är du med i gänget ^^

Av: IDDE 2009-01-27 @ 17:29:25 http://cowabungaalltso.blogg.se/

ty

Av: Orre 2009-01-27 @ 21:06:59

nike =) nu rockar vi av backarna


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0