Nästan

Tog med mig jålle till MediaMarkt nyss/förut för att spana in en bärbar dator att införskaffa mig..

jag kände att jag inte behöver en dator just nu efter joel hade förklarat pyramiden av needyness
Ser ut såhär typ

      

jag är nog någonstans mellan behöver och vill skulle jag tro.

Aja efter de börja kolla på en tv istället för att de är högre prio på en sådan, iaf enligt jålle behöver jag en sådan.
Blev såld på en tv jag ville ha med deras nya 0% ränta i 10 månader-deal fast eftersom jag inte har fast arbete så fick jag inte någon beviljad kreditprövning.
Men med anställningsbevis för visstids anställning går det förmodligen också bra att få den dealen.
Så de blev inget köp.. påväg hem kom vi fram till att jag borde scanna wwwn för en trevlig tv jag kan köpa istället. Måste ju ha ett ljudsystem också..


/IDDE - sitter i jålles soffa om 2h för united - derby
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0