the linne is gone!

haha kan ni gissa om det var härj igår eller!?

Vi kan säga såhär.. jag var 50% naken i DJ-båset på Aveny, iofs bara en liten stund för jag skämdes litegrann, när jag skulle trä på mig kläderna igen hittade jag inte mitt linne och jag orkade inte leta för det var mörkt. SÅ JÄVLA USELT!
En annan sak som bevisar att det var härj är att jag inte har kvar några pengar. haha så jävla uselt, men som jag sagt förut - deg är inte det viktigaste här i livet!

Det viktigaste är följande:
  • Att man har en schysst frisyr
  • Att man har schyssta skor
  • Att man är snäll
  • Kärlek


btw.. united vann med 1-0 över everton idag! =)


/Jålle

 
Av: Mikaela 2009-02-01 @ 21:58:44 http://mikaelaostman.blogg.se/

Klädde du av dig? :o Vart tusan vart jag då?

Av: jålle 2009-02-01 @ 22:01:26 http://cowabungaalltso.blogg.se/

idde slet av mig grejerna.. har ingen aning om vart du var

Av: IDDE 2009-02-01 @ 22:09:38

so didnt


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0