Kluringzar

tjorvkorv

jag o jålle va på spelkväll.jr hemma hos schedins, spelade "Med Andra Ord" som va så sjukt mkt roligare förra gången, kan ha varit tröttheten som va inkickad då =) nu blev de mest hetsigt och gnäbbigt men ändock otroligt underhållande.

Sitter och snackar med vårat offer(mest mitt) för imorgon när Kontaktannonsfredag returns !! Ser riktigt lovande ut de här måste jag säga.
Skulle ju va soft om vi fick tag i några fler som vill ha sig en kontaktannons här på cowabunga.

Annars så har jag funderar på att köpa ett bättre domän att ha bloggen på.. typ cowabunga.com lr nått. Cowabungaalltso är ju inte ett ord som fastnar i gemene-mans ordföråd till den utsträckning vi hade hoppats på...


jag måste duscha snart
/IDDE
 
Av: Anonym 2009-01-17 @ 20:52:16 http://fridaosv.blogg.se/

ahahaha. tycker bloggen är rolig och vet inte varför. varför....

Av: jålle 2009-01-17 @ 21:06:59 http://cowabungaalltso.blogg.se/

koolt!

jag längtar efter att få hämta "Firma-fest-idde" senare.. vet inte riktigt varför, men jag tror han kommer vara på roligt humör!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0