Happ

jaha nu regnar det också.. eller åtminstone har det gjort det.

Har inte bloggat på flera dar jah! känns sjukt ovärt när man inte är ett dugg innovativ gällade innehållet.

Igår geffade jag fram till 01-snåret sen åkte jag hem för att jobba idag 7.48-12.30. Det sög ju ganska hårt, både nere på GF och arbetet idag.

Samma visa ikväll gällande GF iaf, som förövrigt är uslare än vanligt i år? as lite folk och värdelösheten bland artister orkar jag inte ens ge mig in på. Höjdpunkten hittills var ju när "Tjack-Uffe" ägde med Keytaren.


/IDDE - BJ-fisken
 
Av: jålle 2009-07-03 @ 17:17:52

Vafan äre mä inställningen!??! a camp var ju wonderful... men lite väl o-pepp kanske


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0