Har ni tårta med senap på?

Mitt Britney-konto sinar...  jävligt snabbt!


Gatufesten är en bov i dramat, han/hon som snodde min skateboard då jag och lizzi hade fest är en annan.
Jag har förresten börjat komma ur den dimma som automatiskt lägger sig i mitt sinne efter en hård helg och ångesten har krypit fram.

Det blev en våldtäktsdusch på arbetstid idag.
Ibland är jag så fruktansvärt jävla dum i huvet.. man kan inte tro att jag är 21 år gammal.







För er som inte vet vad en våldtäktsdusch är så kan man sammanfatta det såhär:
Man sitter ner i duschutrymmet och spolar bort den "smuts" som fastnar på en då man blivit våldtagen.
Och det behöver inte vara just det ställe som blivit skändat man spolar...

Det kan se lite olika ut, men på ett ungefär så äre sådär, hoppas ni fattar.







/Jålle - Snart ska jag och idde på bio å se Baksmällan.. IGEN
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0