Listjävel

heyo! lista!


  • Veckans Namnmissbruk - Jimmy
  • Veckans Spelning - Jämnt skägg mellan Backyard Jimmys och Jimmy of Base
  • Veckans Upptäckt - Tåg äger att åka! förutom gamla skittåg
  • Veckans Köp - Ny datttttttttah!
  • Veckans Random - Peppes jimmy-glidtackling under förfesten i lördags
  • Veckans Penga-transfer - Pengar från Britney-kontot till Supar-kontot
  • Veckans Hiphop-crew - WTN
  • Veckans Match - Kubbmatchen på förfesten i lördags tog fan 2.5 timme tills jag(IDDE) avgjorde
  • Veckans Färd - Tågresa ner och bilkörning hem
  • Veckans Playback - Ace of Jimmy
  • Veckans Trummpinnsfångare - IDDE fick med sig båda efter Ragdolls spelning
  • Veckans Vits - Jeppes-> Ja det är klart han är lik! Han är ju död!
  • Veckans Tråkiga - Begravning
  • Veckans Piller - Esberitox
  • Veckans Halvtaskiga Strand-session - Tranviken i fredags med lizzi å mabu å regnet!
  • Veckans Uteblivna - Hemsläp
  • Veckans Vidriga - Langos
  • Veckans Scennärvaro - Tjack-uffe med keytaren
  • Veckans Vändning - Heffners med Lizzi i spetsen vände 0-2 underläge till 3-2 seger
  • Veckans Väder - För varmt, men trevligt med sol =)
  • Veckans Också jävligt random - Skrotlyftar-session på väg mot staden
  • Veckans Dancer - Dawda Jackson
  • Veckans Erbjudande - Jobba natt på psyket söndag till måndag (kan tyvärr inte dock /jålle)



/IDDEåJålle
 
Av: Jesper 2009-07-05 @ 23:18:36

veckans stjärt: Bert

Av: balta 2009-07-06 @ 16:25:39

Varför inte jobba natt? Du får väl ta i lite ibland du med.

Av: jålle 2009-07-06 @ 17:35:54

då skulle jag ju sluta samtidigt som jag började på ortviken.. orkaborka - hade jag vetat 1 dag innan så hade jag kunnat sova hela dagen igår å kämpat iofs

Av: Fjuppe 2009-07-07 @ 12:24:48

Bra listaH


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0