Crosses

Först o främst kan jag säga att jag redan är less på trafik-kaoset tack vare att dom bygger om E4an.

Ikväll åkte jag o jålle till sjukhuset & slog ett gäng crossbollar till varandra, men bollen vi hade med oss var så jävla usel och lätt. Vi åkte o köpte en ny Zlatan-boll istället, sjukt mkt bättre.

For givetvis tillbaka och crossa oss trötta(mest jag). Självklart så när vi hade blivit tillräckligt lessa för att bege oss hemöver skjuter jålle en boll mot mig men otroligt skevt (alternativt att jag ignorerade bollen...) hur som haver hamnade iaf bollen i buskagen så vi fick leta i oändlighet tills jag till slut fann den 2 dm in i busken och inte 2 meter in där vi hade letat först. Brände mig som fan på alla brännesslor som hade fått växa vilt där inne också

Men nog fan vare roligt!


/IDDE - Nu blire filmtajm
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0