Jag började

Yo!  jag började jobba på ortviken idag hörrni-ni-ni!

Eller... jag började sitta av min sommar och håva in degen, i år har jag dessutom förstärkning!!
Det är två flickor som ska jobba i 3 veckor typ, jag tjänar lika mycket som dom 2 gör tillsammans... höhö

Så nu är vi alltså 6st som sitter å gör en halv mans jobb...

Nåt som jag är sjukt besviken på är att den årliga fotbollsmatchen mellan mekarna och driftpersonalen redan spelats..
Jag hade verkligen sett fram emot att få ta revanshchsh






/Jålle - Idag jobbade jag 17 minuter, effektiv tid.
 
Av: sandra 2009-06-16 @ 00:18:32

vart någonstans på ortviken jobbar du?

Av: jesper 2009-06-16 @ 13:19:05

jo du sandra det kan jag tala om.. han är på renseriet och sliter hund


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0