3H

3 timmar kvar till avspark!!

Sjuk jävla taggad jag är nu!! Gått o längtat hela dagen på jobbet, kollat på klockan stup i ett.. de är inge bra för då känns dagen NA jeavust lång. Skönt att gå o tänka på det iställe för massa annat tråkigt som de blive på senare tid...


Antar att jålle är på god väg att rigga upp buffalovingarna och kyla drycken så allt är perfekt väl till avspark.


Imorrn blire brädåkning iaf! längesen sist. Behövs ju något/några åk i benen innan jag åker till åre nästa helg så att man är redo att shredda dirr.  Tydligen så har dom byggt mer hopp o langat upp boxar/rails i skönvik... tur för mig då att jag får gratis liftkort där av jobbet =)


Ne nu måste jag peppa vidare med massa youtube-klipp!



/IDDE - Matchtröjan redan på
 
Av: sis 2009-03-11 @ 18:12:01

Härligt me gratis liftkort! Då kan du hänga i backen me mina elever... ;)

Av: IDDE 2009-03-11 @ 18:20:58

läääääju


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0