Återfunnet Minne

Det enda som äger med minnesförluster måste väl vara när man får reda på vad fan man har gjort under tiden man var "out". Sånt fick jag veta idag på jobbet.

Börja med att jag kom in på morgonen och jag möts direkt av en leende kollega som ställer frågan eller snarare påståendet det blev lite mycket mot slutet i fredags va?! Jag drabbas av en smärre chock.. vad äre nu jag har gjort?. jag får iaf fram ett ja, na jeavust. skratt även från annat håll utbryts... shits.. nått extremt kan jag väl ändå inte ha gjort, jag menar jag vet ju om att jag sov i bilen påväg in till stan men vafan man blir ju sliten av bad & bastu.
Och det var ju där någonstans vid bad&bastu minnet tröt. Kanske inte kommer låta så jävla roligt för er som läser de här men för mig är de fascinerande. Jag gör en liten lista på vad som är sagt att jag gjort
  • Lärt ut Blood-tecknet till diverse
  • Skrek NA jeavust i bastun, men de var jag ju inte ensam om =)
  • Slet sönder strumpan när jag klädde på mig(märkte iofs de på lördag morgon när jålle påpeka de men var ju ändå under förlusten)
  • Sjungt med i trubadurens låtar samt klappat takt otroligt högt
  • Sänkt mängder av olika drycker
  • Sutte i bilen o skrike en massa saker påväg mot stan, sov även en stor skvätt. Tydligen så hade niklas suttit brevid och skakat på mig och mitt huvud hade vare löst som ett höstlöv i vinden
  • Kom inte ihåg mycket från krogen heller, men jag bjöd tydligen jennifer på en shot och letade efter carro
  • Fittat mig med jålle, alternativt spöat upp han lite grann på väg mot taxin(sov även i den)
Var säkert något mer också men de har jag förträngt eller kommer inte på nu när jag stressar igenom de här för jag ska gymma om 20. Men så jävla extremt som de lät att de skulle kunna varit var de alltså inte. de vala tur. Jag somna ju iaf inte i badtunnan och under en bänk i omklädningsrummet som en annan gjorde =)

Såhär sågre ut när jag precis kommit och var vid medvetande



Utan minne, ser ju iaf glad ut



/IDDE - awesome
 
Av: jålle 2009-03-02 @ 20:25:07 http://cowabungaalltso.blogg.se/

fint

Av: Anonym 2009-03-03 @ 00:24:29

HAHAH "slet sönder strumpan när jag klädde på mig"



orka vålda på en socka! :Dhahah

Av: Anonym 2009-03-03 @ 00:24:43

/karrobajsssss


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0