;)

haha :D:D:D:D

gårdagen var minst sagt händelserik.. jag vet inte om jag ska berätta för jag skäms LITE... pyttepyttelite
för jag var rätt så svinig och dum. men å andra sidan så gjorde jag inget jag aldrig gjort förut.

äh! likabra jag berättar, jag vet hur mycket ni hatar hemlisar.

vanlig utekväll typz just själva krogningen orkar jag inte berätta om men det som var mest spännande var efteråt på Subway
det var ett gäng tuffa grabbar som satt å jävlades med fjudas+tillhörande (uppfattade jag det som) kaxiga jävla as som fick vad de förtjänade.

som ni vet så äter jag aldrig upp all mat och när vi skulle gå så frågade jag fjuppe om jag skulle sula det som var kvar av mackan på den kaxigaste töntigaste killen med en asful keps. kör på sa han och det var precis vad jag gjorde..
sprängde mackan i huvet på han sen gick vi mot taxin.
gissa om dom följde efter och skulle ge igen

jag vet inte riktigt vad dom ville få ut av att ställa sig i en ring runt mig å hotas och knuffas. hela utomhuskaoset finns på film. polisen kom sen å undrade vad som stog på.. jävlgt schysst snut.
kanske lägger upp vidjon sen (om ni är ett gäng som kommenterar å kräver det)




/Jålle - kastar macka även på vintern
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0