intresset stiger!

tjabbalabba!!!!!

idag var det information om socionomprogrammet i Östersund på Kulturmagasinet!
jag satt brevid en rätt så söt tjej men hon hade ingen fin frisyr..

Annars så var det väldigt bra att jag gick dit, dom hade goda argument för att man inte ska söka till socionomprogrammet i Uppsala - vilket var min första tanke.
Jag känner mig rätt så bestämd på att jag ska söka till det "klassiska" socionomprogrammed i Östersund som första val, Umeå och Göteborg ligger också högt på listan.
Socionom vill jag bli iaf.. så jag kan ta hand om er läsare när ni hamnar i trångmål mä drogerna och era ungar.

Har ni planer att studera till hösten så sök till nåt i Östersund och bli min vän!!



/Jålle - ställde asbra frågor på infomötet
 
Av: FRIDAÄÄEÄAÄÖÖ 2009-03-16 @ 16:18:23 http://fridaosv.blogg.se/

bläää

Av: Jesper 2009-03-16 @ 18:19:57

Östersund är den sämsta studentstaden i hela sverige och ett riktigt blåsigt jävla rövhål till stad

Av: karran 2009-03-16 @ 18:40:48 http://karrobajs.blogg.se/

MEN JAG VILL JU OCKSÅ BLI SOCIONOM!!!! FAST HELST PSYKOLOG, MEN ORKAR INTE PLUGGA! take me with you!!!!

Av: jålle 2009-03-16 @ 20:54:17 http://cowabungaalltso.blogg.se/

UMEÅ ÄR FÖR LÅNGT NORRUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



bor man i östersund äre ju fett nära både hem och till typ åre. det är sjukt svårt att välja stad

Av: IDDE 2009-03-16 @ 20:58:12

jag föredrar umä, måste bara komma på vad jag vill bli först


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0