Flytta hemifrån

tja!

Jag känner att jag vill flytta hemifrån rätt rejält men hur lätt är det när pappa skaffar grejer som gör att jag nästan måste bo kvar här...

Nu har han skaffat en Viasatparabol(utan min vetskap), så nu har jag alla viasatkanaler inklusive HD-kanalerna. dvs CL-Finalen i min soffa ala HD!! =D.

Hämta nyss min försvunna kepa hos mabu, såklart vare lione som tattren! tjuvjävel =)


as kul film från i lördags, någon skriker för mycket och är världens sämsta förlorare



/IDDE - måste börja dela ut visitkort
 
Av: Caroline 2009-05-11 @ 18:54:25

Hahaha det där var det fulaste jag sett på länge! Blodigt allvar är det för dig Iddeboy när det kommer till lekar och annat man kan vinna i. HAHA SYYYYYYYYYYYYYYYYYYND att du även förlorade vår vadslagning!!! JAAAAG ÄR BÄST DU ÄR SÄMST :D SÅ JÄVLA ÄGD!

Av: IDDE 2009-05-11 @ 19:16:17 http://cowabungaalltso.blogg.se/

du behöver ju inte ljuga inför alla :( :P

Av: jålle 2009-05-11 @ 20:18:22 http://cowabungaalltso.blogg.se/

lusth's vurp = priceless


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0