igår, idag och ikväll

YOoooooohohohoooooo!

Jag tror jag langar upp vad som hänt på senaste tiden i någorlunda kronologisk ordning
.. i punktform

Torsdag
  • Förfest hos Evelina
  • Supning na jävus till 23.00
  • Gick före typ 32pers i kön till Stadshuset
  • Blir ägd av Klädkammar-Sandra
  • Märker att det är Student-fest-tjoffs
  • Blir bitchslapad i fejjan av en tjej
  • Blir utdansad av Peppe
  • Väljer att erkänna förlust och drar på sig apostla-hästarna och börjar promenera hem (typ runt 1 va?)
  • Kommer hem - en dryg timme senare
  • Kokar ordning en pan-pizza
  • Ser på Ally McBeal och önskade att jag hade tårar att grina ut för det var världens sorgligaste avsnitt
  • Telefonerar med diverse coolingar
Fredag
  • Blir väckt av att en kille sitter i min säng
  • Går ner å bakfylle-hänger i min utomhus-soffa
  • Åker ner på stan och dundrar i mig en halv pizza
  • Lurar IDDE att jag demonstrerar typ
  • Följer med Fjuppe å köper ett x-boxspel
  • Ser ett gäng avsnitt av IASIP
  • Bestämmer mig för att inte spola ren strupen mä öl samt att skippa Promoe
  • Skejtar upp till Fjudas för Monopol-mästerskapsmatch
  • Dricker 2 öl som jag nu i efterhand ångrar att jag inte gav till Evelina
  • Vinner som fan + sätter nytt poängrekord
  • Bombar ner för Bågevägen med skateboarden
det är typ det mesta.. det finns massor med details som jag inte ens orkar skriva


nu - weeds




/Jålle - Monopoly Man
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0