jålle möblerar om mitt i natten

HEYOOOOOOOOOOOOh!

dagen idag idag idag idag har spenderats med linneayo, vi har planerat å pysslat!
men det är hemlisar så jag kan inte berätta om det.

Men! jag kan berätta att inatt har jag lyckats möblera om mitt sovrum I SÖMNEN!!!!!!! hahaha :D så sjukt
vaknade helt jävla snett, har tyvärr ställt grejerna där dom ska vara så jag kan inte bevisa med bilder å sånt.

Jag har gjort massa annan nytta förutom om-möblering och planering, jag ringde å ordnade praktik-grejs på psyket och ska åka fixa underskrifter å shitz vid 11 imorrn.

Och vet ni vad!?????????? jag fick mitt Truck-kort idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är bara ungefär 1 år försenat (pga hjärtattacker på chefer å sånt)
Jag får köra C-truck dessutom.

Det känns lite snopet eftersom jag skulle egentligen fått kortet i Juni förra året och hade verkligen haft användning för det nu i höst vid arbetssökande å så.






/Jålle - WILD CARD, BITCHEEEEEEES!!!!!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0