Varför?

Varför i hela friden står det 16 bilar på parkeringen hemma för? jag fick fan ställa mig på platsen längst ifrån huset!!! Sen så hade inte mina roommates lagat mat så jag får nu vänta på middagen :/

aja det var det negativa.

the pussytiva hittills idag är väl att jag fick besked om att jag kmr få en gosig löneökning med 1100 i månaden! och att dead by aprils skiva finns på spottan!

ikväll vill jag aktivera mig på något sätt, men med vad är ju frågan


/IDDE - puss
 
Av: heaton 2009-05-18 @ 18:03:57

roommates? håller mej inte så uppdaterad på ditt liv, men har du flyttat hemifrån eller? :o

Av: balta 2009-05-19 @ 06:32:46

Helvete johan, du lyfter stora pengar från permo nu alltso!

Av: IDDE 2009-05-19 @ 16:47:56 http://cowabungaalltso.blogg.se/

roommates = päron =) sånna här lyft mer ofta och man är stuck for life


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0