värk och förvirring

yoo hoooooooooooo!!!!!

jag har fruktansvärt dåligt minne. närminne och den andra sorten!
det är ingen hemlighet... tror det är för att jag får i mig för lite vitaminer och för mycket öl.
en av de vanligaste fraserna som kommer ut ur min mun är - TJA! Har jag nåt minne eller?!

Oftast handlar det om att komma ihåg människor, både fejjor och namn.
iofs så är det bara ointressanta människor jag glömmer så det är ju fan ganska bra..

men igår gick jag över till att glömma prylar..  jag glömde min mobil och plånbok(tror jag) hos Lione efter att jag och IDDE varit där å spelat Wii.

går det att träna sig till bättre minne eller nåt?




/Jålle - träningsvärk i handleden!!!!!!!!!!! (ej pga onani)
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0