Igen vettja

börjar bli lite av en expert på det här troja

DAGENS VILL HA: Ehm jag vet inte ens vad jag vill ha i julklapp.. så nått roligt vill jag ha
DAGENS KLÄDSEL: Arbetskläder, men nu har jag ekologiska jeans o en t-shirt med en handgranat på
DAGENS SMINK: Skippade det idag
DAGENS HÄNDELSE: Ta spruta
DAGENS LÅT: 30 Seconds to Mars - Kings & Queens
DAGENS PLANER: Inga... skulle egentligen simmat men min träningsvärk o sprutefterspel säger nej
DAGENS SAKNAD: Sömn
DAGENS DUMMASTE: Ogges Bdb-uppladning, ljug rakt igenom :/ otroligt dumt
DAGENS SJUKA: George i Funny People var sjuk..Kan iofs vara när sköterskan som gav mig sprutan fråga om jag var höger eller vänsterhänt, efter jag sagt höger kavlade hon upp t-shirten på höger arm och sa "ja då tar vi i vänster arm då" jag var snabb med replik "Det där är höger arm..." Hon fick nervösiteten att släppa nått så fruktansvärt =)
DAGENS DROG: Jag har lyssnat på dagens låt minst 12 gånger sen jag kom hem så antar att den faller in även här..
DAGENS ROLIGASTE: http://www.youtube.com/watch?v=j5r_vHN_fkw
DAGENS FAVORIT: Igen with the Kings & Queens, fan så tråkig jag är
DAGENS KÖP: Jag har inte köpt något än och lär inte göra det heller, skulle vara om jag orka www-shoppa lite då men thats highly unlikely
DAGENS GODIS: Snickers
DAGENS HUMÖR: Blandat
DAGENS ORD: Nullitet


/IDDE - Gonatt syns imorrn
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0