Kan inte

Det är helt omöjligt för mig att sova mer än 8 timmar typ... jag la mig kring 00 igår och vaknade 08.23 :/ Jag firade det med att se en dålig film(Land of The Lost)..

Nu jävlar blire en lista istället !

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jag har inte klivit upp ur sängen än så just nu har jag bara på mig kalsipper
Vad använder du just nu för skor: Jag går runt på typ 5 par skor, Lila DC, blå/guld nike, Orangea Nike, Blåa Vans och Beiga Clae
Favoritfärg på kläder: De flesta färger faller mig i smaken faktiskt

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Joel via fejjan
Du delade en drink med: Brukar inte dela drinkar.. jag gör "ett sugs-tricket" istället
Du gick på bio med: öhm PP, Finland x 2, Jålle och Ogge, såg skitfilmen 2012
Du gick på stan med: Tutan
Skällde på dig: Minns jag inte, brukar inte få sånt ja e

Senaste
Låt du hörde:
Ryan Adams - Wonderwall
Film du såg: Land of The Lost, skitfilm
Mat du åt: Kebabtallrik med vitlökssås från blågul
Kram: öhm.. minns ej, hoppas jag får minst en kram på måndag iaf då det är "Hug a Gamer Day"
Puss: Ofta jag säger derå!!! hohoho
Fest: öööh vaju ut förra helgen men det var ju inte direkt mkt till fest
Känslan: Vafan gör jag vaken nu?
Ilska: Blev lite arg igår när nabbsen inte gjorde vad jag ville under mix
Resa: Var i Åre för nån helg sen
Glädje: När jag hitta den här listan blev jag såååååååååååå sjukt glad
Dröm: Jävla störd dröm inatt... Jålle förklarade sin resa till jobbet som involverade 2 bilbyten b.la
Boken du läste: HP - And The Deathly Hallows på engelska :O fast jag har försökt börja läsa Snabba Cash i typ 1 månad, fast det blir aldrig av
Personen du träffade: Ogge & PP även Jessie som tog betald av oss på cegga
Personen du pratade i telefon med: Tommi
Personen du fick sms av: Julia
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit en sådan
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: Natten till idag och den tidiga morgonen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton förra året typ
Saken du köpte:
En Cola och en jädrans massa smågodis som jag knappt åt av

Om dig

Namn: Johan men ni kan kalla mig IDDE
Ålder: 21
Smeknamn: IDDE, fråga inte varför
Syskon: 2 större
Sysselsättning: Arbetar på Permo-fucking-bil
Bra egenskaper: Det flesta egenskaper jag besitter kan klassas som bra
Dåliga egenskaper: Kan inte ta en förlust
Linje/klass: Jag är färdig med det där
Hårfärg: jadu.. morot? det ska inte vara så... måste färga skiten igen antar jag
Ögonfärg: Grön/blå
Skostorlek: 44



/IDDE - Pompey - United 0-17
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0