LISTA

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vinst i innebandymatch
Vad gjorde du för 15 min sedan: Vann statsen i en mix
Det sista du sa högt: Olle! nu lyssnar jag på Hillary Duff - Come Clean, durå?
Det senaste någon sa till dig: Jaha kul för dig
Vad har du druckit idag: vatten, jolt och mjölk
Vad var det senaste du åt: Grillchips
Vad var det senaste du köpte: eeeehm middan igår, kinesmat
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå
Vad är det för väder hos dig nu: Vidrigt, regn o skit
Godaste glassmaken: hallonsorbé
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nix
Sover du tungt: Nått fruktansvärt
Drömmer du mardrömmar: Bara när jag har feber
Trivs du med ditt jobb: Nja ibland, ibland inte
Favoritklädsel: Elvisbyxa, unitedtröja och keps
Favoritlåt just nu: 30 Seconds to Mars - Kings and Queens
Vad ser du om du tittar till höger: Mobil, dator, armbandsur och hårvax
Vad gör dig glad just nu: Finns väl inte mycket o vara glad över va?
Vad ska du göra härnäst: Spela mix
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Förbannad utan anledning och ledsen
Favoritgodis: nån sur rackare
Kläder just nu: mysbraller, unitedtröja med Anderson på ryggen och kepa bakåfram
Sommarplaner: inga alls
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: nej men jag kan ta ett D på gitarr
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: Hälsan
Är du kittlig: Som fan på underarmarna
Snarkar du: Japp, finns på film
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Mygg
Stökigt eller välstädat: Stökigt är det här men jag föredrar välstädat
Längtar du mest efter just nu: Något mjukt


/IDDE - fakkjo
 
Av: Ida 2009-11-23 @ 23:50:33 http://idabitar.blogspot.com

Snor den här ja!

Av: lidz 2009-11-24 @ 00:47:40

jag med!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0