Testresultat!

Hejsan!

Min doktor tyckte jag skulle ta massa prover eftersom jag har fel färg på mina ögonvitor, idag kom testresultaten tillbaka!

Min lever funkar!! Mina njurar funkar!
Men jag ska tydligen till medicinkliniken för vidare uppföljning för jag har för hög bilirubinhalt.

Jag tror såhär... min lever och mina njurar funkar  - men inte tillräckligt bra.
Varför skulle jag annars bli så jävla bakfull??
Det är väl levern och njurarna som ska fixa till i kroppen efter man misshandlat den?


OCH NU! Nu såg jag det här:
"Forskning visar att hög nivå av bilirubin kan hjälpa till att förebygga hjärtattacker. Det ”dåliga” kolesterolet LDL i blodet måste omvandlas till reducerat LDL innan det kan bilda stockningar i artärerna. Bilirubinet hjälper till att förhindra detta, och förhindrar därmed även hjärtattacker." - källa wikipedia

Det är ju iaf bra


/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0