VL


  • Veckans Rekord - 14 sek på 25m crawl och 18 Sek på 25n bröstsim
  • Veckans Onödighet - Rasterna på högskoleprovet vaju sjukt för långa.. 4 timmar rast, 4 timmar provtid vaju bah jobbigt
  • Veckans 2-målsskytt - Jag i innebandykorpmatchen och Zlatan
  • Veckans Jag vet inte vad jag lova att du skulle vara men du är med =) - Victor "linkan" Lindqvist
  • Veckans Leksak - Cykeln tutan beslagtog i lördagsnatt
  • Veckans Picknick - Hamburgepicknick i Hamnparken á 03.43 natten till söndag
  • Veckans Fråga - Kan du ta med cykeln i taxin?
  • Veckans Inte ett nämna ett knyst mer om - Uniteds torsk mot liverbadbollpool
  • Veckans Söndagsstek - En tacoplate från Biteline
  • Veckans Offentliggörande - Jessica & Jocke ska bli mom and dad =) x2? :D
  • Veckans Förlorare - Jag.. mina sportbets går fan aldrig in nuförtiden :/
  • Veckans Nyköpta - Snowboardjacka
  • Veckans Flaxare - Ogge i "platespotting"
  • Veckans Piercing - Viklunds på det privata delarna
  • Veckans Farmville-vinnare - Kryckmongot Fjuzz va först till 37 den jäveln :/ GG
  • Veckans Låt - Muse - Uprising
  • Veckans Mängd Hamburgare - 1.4
  • Veckans Egentligen-roligaste-på-hela-veckan - Högskoleprovet
  • Veckans Avslut - Depri-gnäll (förhoppningsvis)
  • Veckans Sämsta Korvhanterare - Fredrik


/IDDE - Det vart ju så
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0