VL

vi kör väl en listjävel den här veckan då.

  • Veckans Formtoppar - Det flesta landslagsspelarna som levererar NA jävust, hoppas det håller en vecka till
  • Veckans Phew - lillebror ferdinands självmål som gav 2-2
  • Veckans Rekord - 53 sek på 50 meter bröstsim, till veckan slår jag det lätt
  • Veckans Slut - Mats Sundins hockeykarriär
  • Veckans Jobbiga - 14 timmar övertid
  • Veckans Fylla - Lördagens, blev dyng av ingenting och fick avärja 01.30
  • Veckans Uppvakning - Söndagmorgon 07.11 med kläderna på i soffan
  • Veckans Spel - Gick åt helvetet, 1 av 10 spel gick in :D tippa är fan inte min grej
  • Veckans Roligaste - Playa del sol
  • Veckans Minne - non existing, for ner på CG nyss för att köpa bullar, bröd, cola och matlåda.. jag glömde matlådan, trots att jag sa det till peppe när vi gick in, helskrönets!
  • Veckans Uppvärmning - Hockeytorsdag med öl inför kommande veckas hockeysupstorsdag med DHL
  • Veckans Längder - 110 st
  • Veckans Opererade/Tradmissbrukare/kryckmongo - Fjurrrridutchoy
  • Veckans Hembesökare - Emil "tvingar med en på hockey" Westrin
  • Veckans Besvikelse - Bowlingsfredag, mina skills är borta detsamma gällande mina favorit klot
  • Veckans Bekymmer - Min Hero gör inte det jag vill.. bugg i systemet
  • Veckans Borde Ha Börjat Med - Plugg inför Högskoleprov


/IDDE - Snön kan fan få ta o komma imorrn
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0