Ritade lite

Tjabba.. jag har ritat!
Anledning: jag har ett dilemma - VAD SKA JAG HA PÅ VÄGGEN DÄR?!


Kom med förslag!




Bilden är INTE riktigt i skala, och jag har bara ritat från hjärnan så "kvällssolen" som kikar fram i fönstret är fett fejk

Färgerna stämmer inte heller för paint hade inte det utbudet.


Det är heller inte några vita fläckar där golfklubban och den andra coola saken ska hänga.. det blev bara lättast att rita så. - glömde rita köksfläkten och skippade att rita soffan och listen runt hålet.

Väggen i köket är inte vit heller för den delen





/Jålle - den där bilden får duga så länge
 
Av: Fjuppe 2010-04-23 @ 20:29:04

dra upp ett svärd som jag.. kan vi vara bäztizar sedan

Av: jowl 2010-04-24 @ 16:41:11

nä jag hatar dig.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0