Drar

ding ding ding

Roligt igår på laserhallen med bubbelpoolhäng nå jävulskt, sen fylle-laser i haltande stil :) jävlarns var jag for omkring o ramla där inne. Käka ju iaf en sviiiiiiiiiiin god hamburgare(mozarella/pepperoni) på max innan jag haltade hem.

somna typ 02 kanske, vakna vid 7.50... cant sleep when drunk :/

hängt, käkat pizza, spelat dödliga matcher i NBA2K9 o NHL10 är vad jag gjort idag och nu har jag precis diskat. Ska väl ta en dusch o städa upp lite här sen packa klart det sista innan man beger sig mot boz.



7.10 imorrn sitter man på planet mot Alanya =) fett jävla astaggad är vad jag är, nu när foten nästan inte känns av längre heller så jag kan röja D-golv nå jävulskt =D hösch om en vecka lr nått


/IDDE - nude
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0