E continuerò

aboooooooo!

Det där film-maran jag skulle ha gick ju åt fan då det tog 8h att få ner alla i blue-raykvalle.. men men jag såg 3 av filmerna på söndagen istället,

ska ge mig på 4an ikväll, 5an imorrn och 6an på toschhda!

Jobbigt på jobbet idag, gjorde lika mkt till lunch som på hela dagen igår. Och tuggat tog slut så jag var tvungen att köpa en eftermiddagsfika-coca för att hålla lågan uppe

Missbrukat denna senaste veckan, jag måste fan lära mig italienska bättre än vad jag kan... sopranos fel


inte långt kvar till turky! :D phett peppad!! =) Jag, Bassram, fjurrisch och Wennergren är nog ett vinnande lag


/IDDE - allting kommer bli bra till slut..
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0