For real

ja dagen började ju som perfekt idag, sov djupt som fan och vaknade pigg som fan, hade tuggummi på jobbet allt flöt på.

Taggade till match med volbeats nya låt. Gick as bra o spela match, kände mig hur pigg som helst, så pigg att jag ruscha in i en 50/50-duell med målisen och blev nått så fruktansvärt nerkapad... blev svinrädd och trodde foten gick av för det var ungefär samma känsla som när jag bröt benet för 12 år sen, skrek ut min smärta utav bara fan! Som tur var så avtog smärtan lite och jag kunde ta mig av banan för egen maskin. ingen straff fick jag heller... :/
Tur att robert hade med sig tejp så jag kunde tejpa upp direkt och då kändes det bra så jag spelade lite i andra halvlek också, fick revansch på målvakten genom att dunka in en straff ribba in. Skitsamma egentligen för vi torska ändå med 4-1 :/

aja när jag blev avsläppt i stan och skulle ta mig upp till lägenheten igen vare inte så soft i foten längre... evighetstrappa nå jävulskt, tog fan 5 minuter att ta sig från porten till lägenheten(tar 30 sek annars).

Gnällde till mamma som kom ner och linda upp foten åt mig så det blir någon ordning på grejerna, fick fina tabletter också så det ska ordna sig =)

Tveksam till om jag kmr kunna av att jobba resten av veckan, jävla stå upp och gå omkring hela dagarna känns inte så soft med en baseboll till fotkula :/ skön tajming till turkietresan att halta omkring där som nått invalido..



/IDDE - tårögd
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0